فروش لوازم در زمینه کشاورزی و باغبانی

فروش انواع لوازم در زمینه کشاورزی و باغبانی

فروش لوازم در زمینه کشاورزی و باغبانی

فروش انواع لوازم در زمینه کشاورزی و باغبانی

پیشینه کشاورزی در ایران


ایران نخستین کشور دنیاست که در آن کشاورزی و زراعت آغاز گردیده‌است و انسان اولیه برای اولین بار در فلات ایران به کشت و آبیاری و پرورش دام مشغول شده‌است. در قرن اول پیش از میلاد ایرانی‌ها همه درختان میوه‌ای که در یونان کشت می‌شده (به استثنای زیتون) کشت می‌کرده‌اند. با هجوم اسکندر کشاورزی ایران رو به زوال گذاشت و بسیاری از مزارع از بین رفت و این وضع تا زمان به حکومت رسیدن اردشیر بابکان ادامه یافت. ساسانیان به بازسازی قنات‌ها و تشویق و گسترش کشاورزی، باغبانی و دامپروری پرداختند. پس از ساسانیان تا حمله مغول، کشاورزی ایران به تناوب دچار رکود (در زمان بنی امیه) و پیشرفت (در زمان بنی عباس و حکومتهای محلی) گردید.

دانشمندان این سرزمین در خلال مطالعه درباره ویژگی دارویی گیاهان به امور کاملاً فنی نیز می‌پرداختند و دستگاه‌هایی برای بهره برداری از آب تهیه دیدند که از آن جمله می‌توان چرخ چاه خودکار را نام برد.

آگهی اینترنتی  / ثبت آگهی اینترنتی / درج آگهی اینترنتی /نیازمندی های آگهی فروش /آگهی فروش /آگهی اینترنتی رایگان / ثبت آگهی اینترنتی /درج آگهی اینترنتی رایگان /تبلیغات در اینترنت / تبلیغات در گوگل /ثبت آگهی رایگان/ثبت آگهی اینترنتی رایگان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.